torsdag 25. oktober 2012

nei, vi har ikke sultet ihjel

livet som student tok plutselig mye mer tid enn timeplanen tilsa. stortsett alle dagene denne uka har jeg vært på skolen fra morgen til kveld. sykt slitsomt med innlevering. nå vil jeg bare sove og klokka er ikke ni en gang!

i kveld har vi forresten hatt überkoselig besøk av Amalie, Malin, Ingvild, Olina og Jeanette! de kom med kort og jeg(vi) serverte cupcakes og Margrethe-brownies og is! sååå mett og lei av sukker akkurat nå! i tillegg er det masse masse oppvask.. til neste år skal jeg bo et sted med oppvaskmaskin! uansett! (sorry Toby..)

dette er et bilde av mine fanastiske cupcakes! jeg har ikke smakt på dem, men de ser jo nydelige ut, hehe. de lyse er sitron og de lilla er blåbær. nam nam nam nam! i bakgrunnen ser dere browniesen, mmmmh!



og så tok jeg bilde av besøket (før Jeanette kom, dessverre) med polaroidkameraet mitt! digger det!



i morgen kommer mamma og på lørdag kommer pappa. woop woop! stakkars lommeboka til mamma.. det er mye jeg trenger nå altså! ALT er kjekt å ha! nå skal jeg bare gjøre mini-lite skolegreier, blogge på min "ordentlige-en-gang-i-måneden-blogg" og begynne på oppvasken... :((((

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar