onsdag 12. desember 2012

bursdagsbarnet - 12.12.12

HALLO DERE! I DAG HAR TOBIAS BURDAG! Og jeg har vært den perfekte samboer, sånn bortsett fra at jeg bare stakk på Life-gruppe da. Bilder, yeh!


Først stod jeg opp 5 på natta og pynta med 21 ballonger. Vil bare påpeke at det er veldig tungt å blåse opp ballonger midt på natta. Serr!

Så sendte jeg bursdagssnap til en gjeng folk..

..og fikk en hilsen tilbake. 

Jeg har stekt bacon(D:)..

..og lagd komle-middag...

.. og lagd kanelsnurrer (som jeg ikke har stekt fordi Tobias liker deig)! 
Jeg tok også monsteroppvasken jeg hadde lagd før jeg bare stakk. Hehe. I morgen skal jeg skrive et innlegg om mitt liv. Det er pretty great atm! Jeg trives! Øynene dør. Vi snakkes. God natt.

1 kommentar:

  1. De dæ va fint me alle di ballongan og kakan! Tobias e som vanlig kjekk og tøff! Du e flink te å varte opp AJ! xoxo

    SvarSlett