søndag 6. januar 2013

back in business!

hei og hå! jeg er tilbake i Oslo! jeg har vært her siden torsdag kveld, men bloggen tenkte jeg ikke på før akkurat nå. sitter og spiser middag atm, spagetti bolognese kinda. har begynt å planlegge et par blogginnlegg litt på forskudd, so stay tuned! i mellomtiden får dere to bilder jeg tok på flyet ned hit!

Selv om de sa at man måtte slå av telefonen sin under start og landing lot jeg være og tok et bilde av huset mitt. 
Et av nyttårsforsettene mine er å lese bibelen, så da må man bare utnytte de stundene man får.
i dag var det første søndagen av Intro-året! jeg er sykt gira! utrolig takknemlig for å kunne få være med i en så bra menighet! digger det de står for! jeg håper virkelig jeg kan være med å gjøre en forskjell for noen! uansett, maten venter! vi snakkes!

- anabanana.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar