torsdag 11. oktober 2012

besøksmaraton!

denne uka har det vært mye liv i leiligheten! vi har hatt besøk (og kake) tre dager på rad nå! på tirsdag bakte jeg oreo-muffins og hadde besøk av Frida og Sandra! superkoselig! Sandra ser jeg jo i ny og ne, men Frida har jeg ikke sett siden januar eller noe! håper det ikke blir lenge til neste gang!



i går (onsdag) inviterte vi Krister siden han har høstferie fra Hedmarktoppen og derfor garantert ikke har noe bedre å gjøre, hihi.. neiidaaa, men han kom en liten(lang) tur og holdt Tobias med selskap. (og gav meg litt avlastning). Frida bestemte seg for å komme to dager på rad, så da må jeg nesten til Sandvika neste gang. dagens kake: butikkjøpt suksessterte.



i dag har jeg(vi) hatt to besøk! først kom Eivinn med kake! syyykt god! mens jeg har vært i Oslo, så har han hatt vært i Bodø. LOL, sykt typisk! senere på dagen kom Bente på middag. jeg hadde halvveis improvisert noe slags veggis-pasta-saus-gryte-aktige greier. smakte OK og et yderst lite +. jeg må bli flinkere til å lage veggismat til meg selv (og Tobias) altså.. DETTE er året!



i morgen reiser jeg hjem til min kjære by, Bodø, og forlater Tobias atter en gang alene. men slapp av, han kommer nok ikke til å dø denne gangen heller. det kommer nemlig kvinnelig besøk igjen.


jepp, vi snakkes over helga.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar